BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 27, 2011

si,si, dan si mate BOOLAT ツ

hai sume ..
hari ney aku mau story sal 3 orang adek pompuan aku ..
kalo ikotkan aku xda adek pompuan dah ..
aku lah yang last pompuan lam adek beradek aku ..
tapi ..
ney laen sket ..
dulu arwah abah kawen laen ..
kirenye aku ade mak tiri lahh ..huhu ..
dulu mak aku macam xbape suke lah ngan mak tiri aku ney ..
biase lah ..
pompuan mne nak idop bermadu kan ..hehe
tapi sejak abah dah takde ..
mak aku n mak tiri aku okay je ..
sampai bile kan nak masam masam muke ..huhu
lagi pon arwah abah aku ade anak kecik lagi ..
baru empat bulan ..
kecik lagi kan ..hehe
so ..
kiteorang yang dah besa ney kene lah jage adek adek kami yang maseh kecil tu ..



tu diaaaaa !!
ney lah DAYA QISTINA ..haha
comel kan ?
ney mase umor dia bpe ntahh ..
skang dah besar lagi dari ney tau ..hehe
mulot skang lagi becok ..
huiii ..
suke mengantoikan orang ..
so be careful lah ngan dia ..hee
sape sape yang ade rahsie tu jangan lah nak cite depan dia ..
haha ..tak jadi rahsia nanti ..
skang dia dok ngan mak aku ..
sebab dari kecik ag mak aku jage ..
so ..
memang p mane mane ney lah PA mak aku :)



haa ..ney lak ade kedua dia ..
comel jugak kan ..
mate bulat bulat diowang ney ..hehe
ney nama dia MAYA ERIEKA ..
dia ney pendiam sket ..
tapi nakal tau ..
haa ..jangan sangke air yang tenang takde buaye ..haha
dia rapat ngan mama dia ..
dia ney jenis lembot sket ..
tak cam kakak dia ..
apee pon tak bolehh ..hehe
aku pon tak tau nak cite ape sal dia coz tak rapat sangat ngan aku ..
tapi dia tetap adek aku ..
selagi ber'binti' kan azizan dia tetap adek beradek aku ..huu



ney lak adek diowang ..huhu
name dia WUDYA ILLUSARI ..haha ..
pelik pelik kan name diowang ..
name name tu arwah abah lah yang pilih ..
comel tak yang ney ?huu
yang ney paling rapat ngan arwah abah ..
memang manje ngan arwah ..
nampak laen bile dia terase abah dah takde ngan dia n kami semua ..
tapi dia ade ramai ag abang n kakak ..
its okay sayang ..
kami sume ade tauu :)






aku sayang kan diowang tau ..
walaupun mak laen laen tapi adek beradek kandung ..
kami akan jage korang tau :) 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Twitter

Search This Blog