BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 28, 2011

Jangan Cari Pasal Kalau Aku Tak Cari Pasal !

bengang sungguh rase !! 
aku xcari pasal pon ngan kau kan ..
eee ..geram giler sioott !!
mende dah lame kot ..
tapi nape skang bawu nak ungkit ..
cam bodoh jelahh !!
stupid damn damn !
selame ney elok je dok chat chat ngan aku lam fb ..
skang tibe tibe nak ungkit sal lame ..
aku dah mintak maap pastu xnak maap kan pulak ..
lantak lahh !!
kire okay ah tu aku mintak maap ..
aku xske nak wat kau jadi musuh ..
tapi kau yang anggap aku musuh kau ..
biaq p lahh ..
aku cakap elok elok ..
 kau nak aku hormat ..
aku dah cukop hormat ngan kau ..
tapi kau yang cam tak hormat ngan aku ..
kesabaran aku ade batasnye ..
aku tak tau ape yang kau nak kan dari aku ..
mintak maap pon dah ..
mengalah pon dah ..
tapi kau ngan keras hati kau tu kan ..
so ..
up to you lahh ..
letih tau nak jage hati orang ..
hati aku sendiri pon tak terjage ..
serabottt !! 
 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Twitter

Search This Blog