BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 25, 2011

OMG !! married ?? hahahhaa


Salam semua ...
Hari ini aku just nak citer sal DIA yang aku sayang tu lahh ..huhu
Semalam (24/05/2011) DIA melamar aku nak kawen ..hahaha
Agak agak lah nak ajak aku kawen ..
Mude ag kot ..
Ade jodoh tak kemane pon ..
Aku pon sayangkan DIA (=
Hahahhaa ..ase cam lucu lak ajak kawen awal awal ..

Tapi kalau DIA jodoh aku ape salahnyee ..
Aku pon nak DIA jadi suami aku ..
Hehehehee ..(gelak gatal)



ANTARA CONVERSATION AKU & DIA :)



Mr.Chill
Aku nak siyes siyes lah ngn kau ..
Ms Teratai
Aku memang siyes siyes dengan kau ..nak kawen dengan kau .haha ( dalam keadaan bergurau )

Mr.Chill
Aku pon kalau boleh nak kawen ngan kau jugak ..huhu
Ms.Teratai
Haha ..gatal !
Mr.Chill
Okay Okay ..kite kawen lah nanti aku kumpul wang dulu huhu ..

>>>>>>>>>something bad happen<<<<<<<<<<

Ms.Teratai
Okay okay ..sambung perbualan kite ..haha ..aku nak kawen ngan kau lahh !!
Mr.Chill
Alamak !! kau ney Teratai ..
Ms.Teratai
Haha ..asal ? any problem ??
Mr.Chill
aku pon nak .. nak ..nak ..nak ..nak ..nak ..sgt ..sgt ..sgt ..sgt ..sgt ..kawen ngan kau !!! haha ..
Ms.Teratai
Haha ..ape kau ney Chill ..sket sket dah lahh ..huhu
Mr.Chill
Aku peduli ape ?nak tulis banyak ke sket ..ad aku kesah ?Haha ..
Ms.teratai
Okay . aku tak kesah pon ..kau yang taip kan .Haha
Mr.Chill
Kau saket perot ke tengok aku tulis banyak banyak ..Haha ..

>>>>>>>>>>kami teros mengarot<<<<<<<<<<

Haha ..tu lah perbualan antare aku ngan DIA ..
bukan xmo ..
tapi awal lagi kot ...
aku pon maseh belajar kan ..
so , DIA boleh lah kumpul duet dulu sebelum masok meminang aku kan ..
haishh ..arap arap tu lah jodoh aku ..
Aminnnn ...
Semoga kami Berkekalan :)
TERATAI & CHILL (=

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Twitter

Search This Blog